بازي انفجار آنلاين


با پاي چپ خود به سمت چپ يک قدم کوچک برداريد. وزن خود را به سمت پاي چپ خود تغيير دهيد ، به شما اين امکان را مي دهد که پاي راست خود را بلند کنيد و آن را در کنار لاستيک قرار دهيد (يا پاي راست خود را در اين موقعيت قرار دهيد ، هر کدام راحت تر باشد) ، به طوري که سمت راست پاي راست شما بر روي فشار قرار دارد تپه.


پاي چپ خود را تا جايي بلند کنيد که ران شما با زمين يا بالاتر موازي شود. بدن شما بايد در مرحله قبل با پاي راست خود شروع به حرکت کند و در پايان اين مرحله بدن شما بايد به جاي صفحه خانگي رو به پايه سوم باشد.


بازوهاي خود را با حرکت نيم دايره به سمت پايين بشکنيد. بازوي جلوي شما بايد بسته بماند و آرنج جلوي شما بايد از يک زاويه راحت (45-90 درجه) باشد. بازوي پرتاب کننده شما بايد به آنچه "نقطه شيرين" شما ناميده مي شود ، يعني نقطه اي که بازو را در پايين ترين نقطه خود در حين حرکت قرار مي دهيد ، برخورد کند. به طور معمول ، در نقطه اي است که بازو شما تقريباً عمود بر زمين است ، و در آرنج کمي خم مي شود. اطمينان حاصل کنيد که بدن شما از طريق اين مرحله رو به روي پايه سوم قرار دارد و قبل از ادامه مرحله بعدي به نقطه شيرين خود برخورد کرده ايد. [4]


پاي خود را بدون دست زدن به زمين نزديک کنيد و سپس به سمت بيرون قدم بزنيد. اين کار را همزمان با حرکت دادن بازوها انجام دهيد (مرحله قبل). براي پايين آوردن پاي خود ، زانوي راست خود را خم کنيد تا پاي چپ نزديک زمين شود و بدون اينکه زمين را لمس کنيد. تا زماني که پاي چپ خود را به طور کامل پايين نياوريد قدم به بيرون نکشيد در غير اينصورت قدرت قابل توجهي از دست مي دهيد. پاي جلوي شما بايد يک جارو "پايين و بيرون" به سمت خانه داشته باشد. در حالي که اين کار را انجام مي دهيد ، بدون اينکه اجازه دهيد آرنج به سمت باسن شما بيفتد ، شروع به بلند کردن بازوي پرتاب خود از نقطه شيرين کنيد تا موازي زمين باشد.


پاي جلوي خود را در يک زاويه بسته قرار دهيد. به عبارت ديگر ، اگر فرود قرار گرفتن پاي خود با اشاره به صفحه ، زاويه 90 درجه است ، پاي خود را با اشاره در يک زاويه 75 درجه قرار دهيد. اين بدن شما را به موقعيت قدرت مي رساند. موقعيت قدرت شما موقعيتي است که پاها کاملاً دراز شده و باسن و بازوها هنوز بسته هستند و آماده اند بازوي خود را به سمت صفحه پرتاب کنيد.


با پاي عقب ، از موقعيت قدرت خارج شويد. با چرخش از آن زاويه 75 درجه به يک زاويه 90 درجه با جلو جلوي خود را بکشيد. اطمينان حاصل کنيد که اين چرخش را قبل از باز کردن بالاتنه باز کرده و بازوي چپ خود را به سمت پايه اول بکشيد. چرخش زود هنگام به شما امکان مي دهد با لگن خود نيرو توليد کنيد و يک عمل شلاق بيشتر براي بازوي راست خود ايجاد کنيد. آرنج پرتاب کننده شما بايد از طريق اين مرحله با شانه هاي شما هم تراز باشد (البته به صورت افقي)


رايج ترين اشتباهي که پارچ ها مرتکب مي شوند اين است که دست هاي خود را قبل از باسن باز مي کنند و اين باعث مي شود نيروي توليد شده از پاهاي آنها خارج شود و باعث شود سرعت پارچ ها کمتر شود و استرس وارد شده به بازوها افزايش يابد


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها


استیل آرگون CO2 گروه سازه مدرن وبلاگ تخصصی کامپیوتر فشتنق خريد سايت آماده قاطی پاتی خبر،فیلم ،آهنگ،عکس هنوز... دي جي ۲۴ - عکاسي نشریه سازان افق آینده نرم افزار بهترين منابع آموزش زبان انگليسي در ايران